Limonáda s rosomákem: Zoopark pořídil ekologičtější vratné kelímky
Foto zdroj: Zoopark Chomutov
Zajímavosti

Chomutov - Chomutovský zoopark udělal první krok ke konci jednorázových plastových kelímků ve svém areálu. Nechal si vyrobit trvanlivé vratné kelímky s vlastním motivem, kterými chce do budoucna nahradit všechny jednorázové kelímky podávané ve stáncích.

„Jako zoologická zahrada samozřejmě myslíme na ochranu životního prostředí ve všech směrech. Proto jsme se rozhodli s jednorázovým plastem v našich stáncích postupně skoncovat,“ říká k objednávce prvních designových kelímků ředitelka zooparku Věra Fryčová.

První várka čítá čtyřicet tisíc kusů a motiv na nich je dvoustranný. Na jedné je obecný motiv zooparku, na druhé pak rosomák v typickém grafickém provedení a s nezbytným rozverným heslem ´Všechno je to moje.´ „Pro nás je letošek díky ostře sledovaným mláďatům rokem rosomáka, proto jsme zvolili tento motiv. Příští várky ale budou určitě i s dalšími zvířaty,“ dodává ředitelka. Stejně tak přibudou k současným půllitrovým kelímkům i menší varianty.

Už teď je možné si kelímek koupit za 50 Kč v zooshopu, v nejbližších dnech je bude distribuovat také do všech stánků v areálu. Tam bude kelímek bude zálohovaný, takže návštěvníci budou moci kelímek vrátit. Zoopark pořídil i speciální myčku, takže kelímky budou opravdu využitelné opakovaně.

Stejné kelímky, jen samozřejmě s jiným motivem, pořídil zoopark také na Kamencové jezero, které pod organizaci spadá. „Tam jsme jich zatím nakoupili dvacet tisíc. V případě velké poptávky jsme ale samozřejmě připraveni dokoupit další, ať už na jezero, tak do zooparku,“ uzavírá ředitelka Fryčová.

REKLAMA
REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru