Hledáte zaměstnání? Tři nabídky pracovních pozic na Městském úřadě v Žatci
Město Žatec. Ilustrační foto
Louny

Žatec - Městský úřad Žatec vyhlásil dne 16. srpna výběrové řízení na 3 pracovní pozice. Pokud tedy zrovna uvažujete o novém místě nebo o změně stávajícího, máte příležitost se přihlásit do výběrového řízení.

Na žatecké radnici právě poptávají zaměstnance na pracovní pozici na odboru dotací, dále a odpadovém hospodářství a také referenta stavebního úřadu. Místem výkonu práce bude Městský úřad Žatec.

Podívejte se, jaká výběrová řízní na pracovní pozice Městský úřad Žatec vyhlásil:

Výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu určitou (zástup za MD/RD) - dotace

Platové zařazení (dle zákona č. 262/2006 Sb., NV č. 341/2017 Sb. v platném znění): platová třída 10

Popis činnosti pracovního místa:

Pracovník zajišťuje vedení administrativní agendy. Vedení spisové služby (evidence došlé a odeslané pošty – přijímání, odesílání, třídění, kontrola). Editování databází (např. zveřejňování smluv a objednávek v registru, zveřejňování výběrových řízení). Aktivně vyhledává a podílí se na vyhledávání dotačních výzev a příležitostí; odpovídá za zapojení města do dotačních investičních i neinvestičních programů státu, získávání dotací ze strukturálních fondů EU a jiných vyhlašovatelů v oblasti rozvoje města. Trvale zjišťuje veškeré možnosti financování investic, oprav, rozvojových programů města a jiných projektů a činí potřebné kroky k využití těchto možností; zajišťuje realizaci rozvojových programů, odpovídá za dodržení podmínek, za kterých jsou dotace přidělovány a za vyúčtování přijatých dotací. Vede s tím spojenou agendu a administrativu. Aktivně spolupracuje v rámci dotačních výzev a výběrových řízení. Zajišťuje a administruje agendu spojenou s Programem regenerace městské památkové rezervace a městské památkové zóny. Pracovník vykonává administrativní práce v rámci odboru rozvoje města.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:

• státní občanství České republiky, u cizích státních příslušníků trvalý pobyt na území ČR,
• minimální věk 18 let,
• způsobilost k právním úkonům,
• morální a trestná bezúhonnost,
• znalost jednacího jazyka – češtiny (u cizích státních příslušníků s trvalým pobytem v ČR).

Ostatní předpoklady:

• VŠ vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání (výhodou obor
se zaměřením na veřejnou správu či dotační politiku),
• ovládání PC (Microsoft Word a Excel, poštovní klient),
• znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích; zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona
č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách; zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů; zákona č. 248/2000 Sb., o podpoře regionálního rozvoje,
• komunikační schopnosti; flexibilita; samostatnost,
• výhodou znalost zákona o veřejných zakázkách; praxe v oblasti psaní a vyúčtování dotací,
• výhodou zkušenosti a znalosti z oblasti dotačního řízení a vedení projektů; znalost OPŽP, SZIF, SFDI, MŠMT, MMR, IROP a další,
• analytické a kreativní myšlení s výraznou orientací na cíl,
• znalost AJ a dalších jazyků výhodou,
• řidičský průkaz skupiny B,
• předpokládaný nástup 11/2019.

Uchazeč o zařazení do výběrového řízení podá na Městský úřad Žatec písemnou přihlášku, která bude obsahovat tyto náležitosti:

Název pracovní pozice, jméno a příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, telefonické spojení, e-mailovou adresu, č. občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, číslo řidičského průkazu, datum a podpis.

K přihlášce budou připojeny tyto doklady:

• strukturovaný životopis,
• ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• výpis z evidence Rejstříku trestů FO ne starší než 3 měsíce.

Nabízíme:

Pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; stravenky; 4 dny sick day; příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci, vzdělávání; příspěvek na vitaminové doplňky či očkování, příspěvek na penzijní (důchodové) připojištění nebo doplňkové penzijní spoření.

Výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu určitou (zástup za MD/RD) - odpadové hospodářství

Platové zařazení (dle zákona č. 262/2006 Sb., NV č. 341/2017 Sb., v platném znění): platová třída 10

Popis činnosti pracovního místa:

Zajišťuje výkon státní správy podle zákona o odpadech a zákona o posuzování vlivu na životní prostředí (EIA). Podílí se na aktualizaci plánu odpadového hospodářství (POH).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:

• státní občanství České republiky, u cizích státních příslušníků trvalý pobyt na území ČR,
• minimální věk 18 let,
• způsobilost k právním úkonům,
• morální a trestná bezúhonnost,
• znalost jednacího jazyka – češtiny (u cizích státních příslušníků s trvalým pobytem v ČR).

Ostatní předpoklady:

• VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání (výhodou obor ochrany ŽP),
• ovládání PC (Microsoft Word a Excel, poštovní klient); výhodou práce v programu VITA,
• znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích; zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, zákona
č. 201/2012 Sb., o ochraně ovzduší, zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivu na životní prostředí
a zákon č. 76/2002 Sb., o integrované prevenci, o omezování znečištění, o integrovaném registru znečištění, 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), vždy v platném znění a včetně příslušných vyhlášek,
• komunikační schopnosti; flexibilita; samostatnost,
• výhodou zvláštní odborná způsobilost v hospodaření s obaly; orientace v oboru odpadového hospodářství,
• řidičský průkaz skupiny B,
• předpokládaný nástup 11-12/2019.

Uchazeč o zařazení do výběrového řízení podá na Městský úřad Žatec písemnou přihlášku, která bude obsahovat tyto náležitosti:

Název pracovní pozice, jméno a příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, telefonické spojení, e-mailovou adresu, č. občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, číslo řidičského průkazu, datum a podpis.

K přihlášce budou připojeny tyto doklady:

• strukturovaný životopis,
• ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• výpis z evidence Rejstříku trestů FO ne starší než 3 měsíce.

Nabízíme:

Pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; stravenky; 4 dny sick day; příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci, vzdělávání; příspěvek na vitaminové doplňky či očkování, příspěvek na penzijní (důchodové) připojištění nebo doplňkové penzijní spoření.

Výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou - referent stavebního úřadu

Platové zařazení (dle zákona č. 262/2006 Sb., NV č. 341/2017 Sb., v platném znění): platová třída 10

Popis činnosti pracovního místa:

Výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s ním souvisejících, výkon státní správy v souladu se zákonem o vyvlastnění. Výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního zákona.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:

• státní občanství České republiky, u cizích státních příslušníků trvalý pobyt na území ČR,
• minimální věk 18 let,
• způsobilost k právním úkonům,
• morální a trestná bezúhonnost,
• znalost jednacího jazyka – češtiny (u cizích státních příslušníků s trvalým pobytem v ČR).

Ostatní předpoklady:

• VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví s požadovanou délkou praxe (v souladu s § 13a odst. 2 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu),
• ovládání PC (Microsoft Word a Excel, poštovní klient); výhodou práce v programu VITA,
• znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích; zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona
č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu; zákona č. 184/2006 Sb., o odnětí nebo omezení vlastnického práva k pozemku nebo ke stavbě; zákona č. 13/1997, Sb., o pozemních komunikacích,
• komunikační schopnosti; flexibilita; samostatnost,
• výhodou zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění,
• řidičský průkaz skupiny B,
• předpokládaný nástup 01.10. 2019.

Uchazeč o zařazení do výběrového řízení podá na Městský úřad Žatec písemnou přihlášku, která bude obsahovat tyto náležitosti:

Název pracovní pozice, jméno a příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, telefonické spojení, e-mailovou adresu, č. občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, číslo řidičského průkazu, datum a podpis.

K přihlášce budou připojeny tyto doklady:

• strukturovaný životopis,
• ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• výpis z evidence Rejstříku trestů FO ne starší než 3 měsíce.

Nabízíme:

Pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; stravenky; 4 dny sick day; příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci, vzdělávání; příspěvek na vitaminové doplňky či očkování, příspěvek na penzijní (důchodové) připojištění nebo doplňkové penzijní spoření.

Ve všech třech případech posílejte písemné přihlášky, včetně příloh, na adresu:

  • Městský úřad Žatec, Útvar tajemníka úřadu - k rukám personalistky, nám. Svobody 1, 438 24 Žatec, nebo osobně prostřednictvím podatelny Městského úřadu Žatec k rukám personalistky nejpozději
    do 9. 9. 2019 do 11.00 hod. Přihlášky doručené po tomto datu budou vyřazeny. Obálku označte heslem „výběrové řízení – dotace“, „výběrové řízení – odpadové hospodářství“, nebo„výběrové řízení – referent SÚ“.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv v jeho průběhu toto výběrové řízení zrušit. Přihláška k výběrovému řízení včetně příloh nebude vrácena. V souvislosti s účastí ve výběrovém řízení uchazeč
v souladu s ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění, souhlasí se zpracováním a archivací osobních údajů uvedených v přihlášce a jednotlivých přílohách.

REKLAMA
REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru